Každý obsah na webu či blogu by měl vést k dalšímu kroku.

Každý obsah na webu či blogu by měl vést k dalšímu kroku. TIP #13

Každá stránka webu, článek na blogu, video a veškerý obsah by měl mít nějaký další logický krok, co by měl návštěvník udělat. U naprosté většiny stránek webů je však jediná další možnost zavření okna. Dejte si záležet na tom, aby každá stránka obsahovala nějakou výzvu k akci. Ať už je to vyplnění emailu, poptávky či objednávky nebo jen překlik na další článek na podobné téma. Potřebujeme návštěvníka udržet na webu či blogu co nejdéle, aby si nás zapamatoval a přišel znovu.

NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?

Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.