Ještě před tím než vůbec začnete s blogováním a vytvářením obsahu na blog, tak byste si měli specifikovat, kdo bude tím vašim publikem, vašimi čtenáři, jaká je ta vaše cílová skupina a hlavně co hledá na internetu za informace v souvislosti s tím vašim oborem.
Je velmi důležité vědět, co vaši potenciální zákazníci hledají a zadávají do Googlu ve chvíli kdy vzniká myšlenka, co chtějí řešit, aby se postupně dostali k vám na web a k vašim službám a produktům. Vy jim totiž pak tu cestu můžete usnadnit tím, že budete na svém blogu publikovat příspěvky s tématy právě spojenými s těmi výrazy, co do Googlu zadávají vaši potenciální zákazníci a tím pádem jim vyhledávač může zobrazit odkaz na váš web.
Podívejte se tedy, kdo je vaše cílová skupina, jaké problémy v souvislosti s vámi může řešit a jaké vy jim můžete dát řešení pomocí obsahu na blogu.
NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?
Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.