Blogování je z dlouhodobého hlediska nejlepší marketingovou investicí, což potvrzuje mnoho top marketerů i já sám. Blogování však vyžaduje hlavně časovou investici. A co dělat, když čas na blogování nemáme?
Podívejte se na to, jaké všechny marketingové aktivity dnes máte a kolik do nich investujete peněz, času a jaké vám to přináší výsledky. Mnohdy tožit toho děláme mnoho od Facebooku, Instagramu, e-mail marketingu až k natáčení videí na YouTube, atd. Ale na všechny tyto marketingové aktivity vytváříme obsah zvlášť. Přitom, kdybychom tohle vše spojili, což díky blogu lze, tak si ušetříme právě hromadu času vymýšlením obsahu na všechny marketingové kanály.
Stačí vytvořit jeden obsah, publikovat ho na blogu a pak z toho obsahu vybrat krátké myšlenky a sdílet je na sociálních sítích. Nemusíme si tak lámat hlavu tím, “co mám na ten Facebook zase dát”. Z článku můžeme natočit video a dát jej na YouTube a takto spojit všechny marketingové kanály, díky blogu. Podrobný postup i s návody, jak na to získáte zde.
Usnadněte si blogováním své marketingové aktivity, ušetřete si čas a začněte s blogem.
Pokud máte nějaké pochybnosti, proč (ne)začít s blogováním, tak se zde podívejte na ty nejčastějí a jak na ně.
NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?
Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.