Hledáte to pravé místo, kde budete blogovat či vlogovat?
Hledejte podle toho, kde je váš zdroj příjmu na internetu. Například podívejme se na YouTubery, to jsou vlogeři, kteří natáčejí a publikují videa na YouTube a jejich zdroj příjmů jsou reklamy vložené YouTubem do videa nebo případně partnerské firmy, které si domluvily a zaplatili propagaci přímo u daného YouTubera ve videu. Jejich cílem je tedy mít velkou sledovanost, aby se video přehrálo co nejvíce lidem a reklama se tak ukázala většímu publiku. To jim YouTube umožňuje nejlépe, protože je to 2. nejnavštěvovanější webová stránka na světě.
Pokud však máte svůj byznys a poskytujete své služby nebo prodáváte produkty, tak váš zdroj příjmu nebude z cizí reklamy, ale potřebujete prodávat své věci. A k tomu vám nejspíše nejlépe slouží váš web. Je to tak? Proto potřebujete vytvářet a publikovat relevantní obsah k vašemu oboru na svém webu (sešit s tipy o čem ve svém oboru publikovat obsah). Tam totiž potřebujete přivést potenciální zákazníky a zaujmout je.
NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?
Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.