Emoce, to je to, co si člověk z vašeho blogového příspěvku, textu, videa či dalšího obsahu odnese. Emoce rozhodují o tom, jestli obsah zaujme, jestli čtenář dočte článek do konce nebo divák dokouká video až na konec.
Emoce a pocity jsou to, co si člověk odnese z vašeho blogu nejen ze samotného obsahu, ale také o vás, jako autorovi. Jeho emoce rozhodují o tom, jestli si s chutí přečte i váš další článek.
V první řadě potřebujete čtenáře zaujmout úvodním obrázkem k článku a hned následně titulkem. Toto rozhodne, jestli se vůbec začne číst.
Následně v článku pracujte s dynamikou textu, kterou skvěle doplní a podpoří právě obrázky. Zároveň text oddělí, takže nevypadá tak dlouhý, lépe se čte a čtenář má větší chuť se do něj pustit.
Pro všechny tyto důvody používejte úvodní obrázky k článkům blogu a také obrázky v textu, které doplňují celou atmosféru.
NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?
Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.