Vyměňte obsah, po kterém váše publikum touží, za kontakt

Vyměňte obsah, po kterém váše publikum touží, za kontakt. #35

Publikujete-li na blogu obsah vždy kolem nějakého konkrétního tématu, tak zpracujte část obsahu, který by mohl navazovat na jednotlivé blogové příspěvky, zvlášť do obsahového produktu. V tomto produktu jděte ještě více do hloubky daného tématu, rozšiřte jej nebo poskytněte konkrétní kroky.

Tím obsahovým produktem může být ebook v pdf, audio nahrávka, video nebo cokoliv dalšího co vás napadne.

A tento obsahový produkt pak na blogu nabídněte zdarma těm, kteří vám na sebe nechají kontakt.

A proč potřebujete kontakt?

No přece abyste mohli s daným člověkem udržovat komunikaci, připomínat se. Jak jinak s nim navázat vztah a vybudovat si důvěru potřebnou k realizaci obchodu a prodeji svých produktů a služeb.

Bez kontaktu úspěšný obchod neuzavřete v živém světě ani online 🙂

A tím kontaktem může být zaprvé e-mailová adresa, na kterou váš autoresponder jako je SmartEmailing následně zašle obsahový produkt nebo to může být spojení například přes Facebook messenger, kde se dá také následně komunikovat hromadně s kontakty přes speciální aplikaci jako je ManyChat.

Když vám dám příklad, tak já vám zde poskytuji tipy ohledně blogování, tvorby obsahu a jeho publikování a pak za tipem níže najdete sešit ke stažení s tipy „O čem ve svém byznysu blogovat“, který si můžete stáhnout zdarma, pokud mi na sebe necháte e-mailovou adresu. Já vám pak občas budu posílat další tipy k blogování a dále s vámi komunikovat. A pokud zjistíte, že mé tipy jsou užitečné, tak si třeba pořídíte v budoucnu ode mne kurz s podrobným postupem jak blogovat nebo si ode mne necháte vytvořit web s blogem. Stejným způsobem to udělejte i vy 😉

NEVÍTE O ČEM BYSTE MĚLI BLOGOVAT?

Objevte 3 způsoby, jak mít dostatek témat ze své oblasti, o kterých můžete blogovat. Díky tomuto sešitu si vytvoříte redakční plán s tématy klidně rok dopředu. Už nebudete mít nouzi o témata na blogování ve vašem byznysu.