Chcete se stát vyhledávaným expertem ve své oblasti na internetu? Tím pádem získat větší pozornost a navýšit si své příjmy?

V tomto videu zjistíte jak to udělat:

Představte si, jaké by to bylo být ve své oblasti podnikání lídrem.
Lídrem, který je vyhledávaný zákazníky.
Lídrem, který si může za svou práci říct více, než ostatní.
Jak by váš byznys pak vypadal?

Tohle dnes dokážete díky internetu, online marketingu a konkrétně blogu. Možná už jste o marketingu slyšeli mnoho a investovali do svého webu a internetu desítky tisíc korun, ale nakonec zjistili, že se vám investice nevrací a noví zákazníci přes internet nepřicházejí. Samotný web totiž nestačí, je to základ, ale pak je potřeba dělat marketing. Bohužel většina neví, co to znamená „dělat marketing“ nebo zkouší různé možnosti, které jim nefungují.

Já vám nyní ukáži způsob marketingu, který funguje mne a většina online marketérů o něm říká, že zde je budoucnost.

Ukáži vám postup, jak se stát uznávaným lídrem ve svém oboru.

Možná jste už slyšeli o šéfkuchařích, jako je Jamie Oliver, Gordon Ramsay nebo český Zdeněk Pohlreich.

Všichni to jsou špičkoví kuchaři, ale těch jsou na světě mraky. Proč tedy známe tato jména lépe než ostatní? Je to proto, že se umějí podělit o všechno, co vědí. Vydávají své recepty v knihách a časopisech, sdílejí je na internetu a ukazují své umění ať už na videích na internetu, nebo v televizních show. Jsou těmi lídry ve svém oboru.

Zároveň když se podíváme do minulosti, tak...

většinu velikánů spojuje to, že PUBLIKOVALI

v novinách či knihách. Dnes je však doba internetu a vše se zjednodušilo a je dostupnější.

Pokud se i vy se chcete zviditelnit, tak
sdílejte a publikujte své znalosti.

V byznysu je to však většinou tabu něco sdílet. Firmy jsou většinou tajnůstkářské až paranoidní. Myslí si, že mají cosi výjimečného, nějakou tajnou konkurenční výhodu.

Vždyť ale kuchařský recept se přece zkopíruje mnohem snáze než firma. Neměl by se pak Jamie Oliver bát? Proč by měl jít do televize a ukazovat všem, jak se nejlépe vaří? Proč by měl dávat všechny recepty do kuchařek, které si může každý koupit a doma napodobit?

Protože moc dobře ví, že na to, aby byl poražen na svém vlastním hřišti, recepty samotné nestačí. Těžko si někdo koupí jeho kuchařku, otevře si restauraci ve vedlejším domě a bude tak dobrý, že ho vyšachuje ze hry. Takhle to prostě nefunguje.

A přitom si většina podnikatelů myslí, že je oslabí, přiučí-li se od nich konkurence. Zapomeňte na to.

Dělejte to tedy jako nejslavnější šéfkuchaři.

Umějí vařit, tak píšou kuchařské knihy. Co děláte vy? Co jsou vaše „recepty“? Co je tou vaší „kuchařkou“? Co můžete sdělit světu o vaší práci, aby to bylo poučné a propagační zároveň?

K lídrům lidé vzhlížejí, protože jsou vzory v určité oblasti, jenže vzorem můžeme být jedině tehdy, když začneme sdílet to, co víme a umíme.

A já vím a věřím tomu, že i vy jste ve svém oboru experty, že rozumíte tomu, co děláte, ale potřebujete se to naučit sdílet do světa, aby se z vás také stali ti lídři.

To sdílení, nebo-li publikování, na internetu nemusí být nic složitého, jde jen o to, vytvořit užitečný obsah, vytvořit ho v různých formátech, jako je článek, videa, audio nahrávka, či krátké příspěvky pro sociální sítě, a všechny tyto formáty šířit přes ověřené marketingové kanály, jako je Facebook, YouTube, vyhledávač Google, a především blog. Jde jen o to vědět kde a jak, aby se vše efektivně dostalo k co nejvíce našim potenciálním zákazníkům.

Díky takovému publikování a blogování ukážeme světu, že jsme expertem, že svou práci děláme dobře a rozumíme jí.

Navíc náš publikovaný obsah se sám může virálně šířit po intnernetu a jen tak nezmizí, ale dlouhodobě k sobě poutá pozornost a přivádí k nám nové a nové lidi, kteří nás lépe poznají a mohou se naladit na naši vlnu, tím pádem od nás budou rádi nakoupovat.

A tím pravým místem, kde se dá nejlépe publikovat je BLOG na našem webu.

Většina našich potenciálních zákazníků, hledá odpověď na svou potřebu a na prvních místech ve vyhledávačích jsou weby plné užitečného obsahu právě s odpověďmi na hledané otázky.

Zákazník však většinou nenakupuje hned, první si k nám potřebuje vybudovat důvěru a díky pravidelně publikovanému novému obsahu se s námi setkává opakovaně v dané oblasti. Po několikátém kontaktu s námi se pak snáze stane našim zákazníkem, když mu nabídneme náš produkt či službu.

Průzkumy říkají:

0
%
zakázníků uvedlo, že blog ovlivňuje jejich konečné nákupní rozhodování
0
%
vyšší návštěvnost na webech společností s vlastním blogem
blog v byznysu

A že nevíte, jak napsat článek, případně natočit video, celé to zpracovat a kam to pak dát na internetu, aby to mělo správný efekt a přivádělo vám to nové zákazníky?

  • Já jsem pro vás vytvořil jsem sérii postupů, jak co dělat, kterou jsem nahrál na video, a nyní vám ji dávám jako celkové řešení, díky kterému začnete vytvářet užitečný obsah, publikovat ho na internetu, a tím pádem přitahovat pozornost svých potenciálních zákazníků, získávat návštěvnost svého webu a stávat se tím vyhledávaným expertem ve svém oboru.
    Zároveň mnoho věcí, co jsem zkoušel, v postupu nenajdete, protože prostě nefungovaly. Nechal jsem v něm jen to, co funguje, a proto má takový efekt a výsledky.

Postup JAK BLOGOVAT a zviditelnit se na internetu nyní za 2400 Kč.

CO V POSTUPU NAJDETE?

STRATEGIE A TVORBA OBSAHU

V první částí je našim úkolem vytvořit hodnotný a užitečný obsah, který přitáhne pozornost našich potenciálních zákazníků. Ukážeme si jak tvořit takový obsah, jakou by měl mít strukturu, co by měl obsahovat, ujasníme si témata, na které budeme vytvářet obsah a uděláme si plán.

ZPRACOVÁNÍ OBSAHU

Když už máme připraven obsah, tak druhou částí je ho zpracovat do různých forem, které zaujmou. Ukážeme si tedy v druhé části, jak nahrát audio nahrávku, jak správně psát text, aby byl čitelný a srozumitelný, ale taky jak natáčet videa, jak je sestříhat a vložit na internet.

POSTUP PUBLIKOVÁNÍ

No a ve 3. části, když už máme vše zpracováno si projdeme přesný postup, jak publikovat svůj obsah na internetu přes různé marketingové kanály tak, aby to mělo ten správný efekt. Takže si ukážeme, jak obsah vložit na blog, jak vložit video na YouTube a dát k němu popisky, tak aby přitáhlo co nejvíce diváků nebo taky co vložit na Facebook a kdy, aby se na náš obsah dostalo co nejvíce lidí, atd.

ZNÁSOBENÍ DOSAHU

A je tady i něco navíc. Dám vám další tipy, jak znásobit dosah obsahu tak, aby se dostal ještě k více vašim potenciálním zákazníkům. Např. jak rozeslat obsah na svou databázi nebo taky, jak si nastavit reklamu na Facebooku na daný obsah, aby jej vidělo ještě více lidí.

DALŠÍ POMOCNÉ NÁVODY

Čekají vás i další pomocné návody např. jak si založit, nastavit a optimalizovat své profily na sociálních sítích jako je Facebook, Linkedin, YouTube, SoundCloud, Instagram a další.

CO ŘÍKAJÍ O SPOLUPRÁCI SE MNOU A O KURZU OSTATNÍ:

David Kirš
jeden z TOP online marketerů u nás

Myslím, že videa v kurzu Jak blogovat jsou zpracována skvěle. Pokaždé, když tvořím článek/video, beru si k ruce tvůj postup, abych na něco nezapomněl. V mém oboru (nemovitosti) je velká konkurence. Takže ve vyhledavacich nejsem zatim na předních pozicich, ale velkou příležitost vidím v kombinaci s YouTube videích, jak v kurzu ukazuješ, ty skoro nikdo v realitach nedělá. Za uplynuly měsíc třeba sleduji, že nejstarší mé video se uz šíří i trochu virálně, protože roste sledovanost bez další propagace. Takže to chce vydržet a nevzdat tuto strategii publikování. Díky za tvou práci a pomoc.

David Přikrylkoupimprvnibyt.cz

Blog jsem začal psát již dříve, ale vzhledem k mé počítačové "gramotnosti" mi Danovy postupy velmi pomohly. Sám od sebe bych také nezačal točit videa, nevkládal bych je na blog a netvořil obrázky s textem, které zveřejňuji na FB. Pomohly mi všechny návody, velikosti obrázků a jejich tvorba, nahrání a vložení audio... Celý tento systém a kurs s návody mi přinesl další kontakty, stažené ebooky a objednávky služeb, které nabízím na stránkách. I když u mne jde o poměrně specifickou oblast, přínos je zřetelný. Děkuji.

Jaroslav Orlíktajemstvivlasu.cz

David Přikryl
koupimprvnibyt.cz

Je to teď na vás, jestli chcete posunout své podnikání dál
a využít potenciál internetu.

Získejte i vy nyní postup BLOGOVÁNÍ A PUBLIKOVÁNÍ NA INTERNETU pro své podnikání.